torsdag 13 juni 2013

Jag hittade en skatt!


Jag letade efter min fina musmatts (som jag fortfarande inte hittat) och rotade bland mina lådor som man slängt ner bra saker i. Många visade sig vara tomma..eh..bra där. Jaja i en låda hittade jag en skatt! En hel låda med mina gamla smycken. Det var örhängen, halsband, armband, gamla klockor, konfirmationskorset osv. Coolt! De har nog inte sett dagsljuset på 10 år men nu får de komma ut ur skuggan igen. 

För övrigt är klockan bara lite efter 12 och jag har hunnit äta frukost, möblera om i köksskåpen, toka blodpudding till hundarna och nu ska jag se om jag kan få på bensnören på deras regntäcken. De är jättebra, men kanar gärna lite snett. Med dagens ösregn kan vovvarna behöva lite skydd, ja gamlingen har faktiskt ett eget täcke han också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar