lördag 22 juni 2013

Dansa din jävul

Tröttsamt när människor lovar göra en förändring och sen skiter i det. Lesset att alltid anpassa sig efter andras liv och lust. 

Så hur mår alla idag? Bakis efter gårdagen? Jag slapp det i morse i alla fall. Halvplanerna stöp och jag satt ensam och tråkade igår. Kul jul,,eller ja..midsommar då. 
Är grymt trött idag dock.. funderar på att satsa på sängen en stund. Har lite huvudvärk. 

Annars? Som vanligt så händer inte ett jäkla skit. Tråkigaste tillvaron ever. Trött, irriterad och deppad. 

P-staven som jag trodde skulle trolla bort min mens på samma sätt som minipillrena gjorde, tycker tvärtom så nu har jag haft mens 2 gånger på en månad. Hurra för det också. Hoppas det rättar till sig.


Nej ingen bra dag idag. Drar täcket över huvudet och sover bort eländet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar