fredag 8 juni 2012

Jag älskar min knasiga djurfamilj

Jag tog en kvällsrunda till postlådan med hundarna. Har då Pixie i koppel så hon inte tar en fnattrunda ut till vägen, Zaxon får vara lös. Jag lämnade ytterdörren öppen ifall någon av katterna ville passa på att slinka in. Det ville dom inte, de ville med på promenad. Så alla fyra katter förföljde oss på vår lilla runda, på mer och mindre avstånd. Månster var hack i häl och kom fram och gosade lite, Fjant höll sig på lagom avstånd så inte Zaxon skulle jaga honom och längst bak var Ligist och Bebis. Fast de fuskade och vände så de var först in i huset i allafall. Synen när man ser två katter i full fart in i huset, jagade av två glada hundar som i sin tur blir jagade av en galen katt, ja den synen går inte av för hackor.

Mina djur är inte riktigt som alla andra. De är lite bättre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar