måndag 11 juni 2012

Bildbomb + barbackaritt

Jag har laddat in bilder från telefonen så ni får lite olika bilder helt enkelt. Blir någon film också tror jag minsann.

Idag har jag faktiskt ridit barbacka. Ja jag vet att det inte låter som något speciellt, men jag är Livrädd för att rida barbacka. Varför vet jag inte, har aldrig ramlat av barbacka (svårt när man aldrig rider utan sadel). Jag red väl någon enstaka gång utan sadel när jag var yngre men inte mycket. Jag kan släppa stigbyglarna när jag har sadel, men bara tanken på att rida barbacka får mig att vilja gråta lite av skräck. Men idag slängde vi på en barbackagjord så jag hade stigbyglar och så börjar jag där. När det känns ok kan jag ju släppa stigbyglarna lite och sen släppa dom mer och mer. Till slut hoppas jag det känns ok att rida helt utan stigläder. Hursomhelst gick det bra idag, Dido är så bred över ryggen bara så jag har ont i låren. Vi passade på att ta ett pass på ridbanan och herr Dido var segare än någonsin. Vi hade sällskap av Jenny och Polly som tömkörde lite.

Nu: Diverse bilder! Efter dom, 3 filmer.

Härliga Månster visar hur man sover bäst

Rumpa mot rumpa mot världen

Pixie håller ställningarna

O Zaxon vill busa

Hur söt kan man bli?

Ser ni Garres näsa?
Garre framkommen till sommarhemmet

En av katterna i nya hemmet

Garre försökte vara alert

Men misslyckades kapitalt

Softar i nya hagen

Bara det finns hö är han nöjd

Banditkatten, hade som en ögonmask
Fina fjordongen som är Garres nya hagkamrat plus en till pålle

Sötare än socker

Ja..eh.. alla sätt är bra?

Åter hos Didiloo

Pollyboll

Efter passet är man lite trött
och Jenny är jövligt skitig

Polly är lite skeptisk

Tills det är duschning. Det är skönt!

Ahhh kärlek i torpet

  

1 kommentar:

  1. hihi... själv klättrade jag upp utan hjälm med grimma och grimskaft i dag.. undrar vem som har mest självbevarelsedrift :)

    SvaraRadera