måndag 26 juli 2010

Börjes kanske?

Det är dags att göra en beställning från Börjes. Någon som ska ha nåt? Vi är några som tänkt beställa så man kan ju dela på frakten.

Jag behöver gummiboots till pållen. Han slår ihop hovarna ibland, tror det är i trav. Hade massa märken häromdagen. O de kostar typ hälften på Börjes jämfört med Hööks. Har sett en grimma jag vill ha också. Jag vill ju alltid ha det som inte finns. Som en naturfärgad lädergrimma. Hur svårt kan det vara? Ja jättesvårt då alla är svarta eller bruna. Men de har en på Börjes som är i råhud så den är nästan rätt iallafall. Den är till ardenner dessutom och väldigt ställbar. Sånt gillas! Enda andra naturfärgade jag hittat var från nåt snordyrt märke och billigaste kostade drygt 600:-. För en grimma? Nej tack.

Vill ha en grep med kanter också eftersom jag skakar av allt annars. O sen..tror jag det räcker. Tänkte kirra ett större fleecetäcke än de jag har men de hade inga fina. Kan kolla blocket kanske.

Jaja nog svammel. Någon som ska ha något så får ni hojta. Finns ju mer än bara hästsaker så in o titta.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar