torsdag 8 oktober 2009

Veterinäräventyr


Idag blev en tidig dag för Lt. Vi har varit hos veterinären och fått vaccination. Lt tyckte det var märkligt att åka bil. Men hos veterinären gick det bra. Han sa inte ett ord när han fick sin spruta.


Jag älskar min veterinär förresten. Jag var nog där 45 minuter och vi pratade om allt möjligt, mina gallgångsbekymmer och hennes katt. Jag fick se bilder på hennes katt t.o.m. Den hade varit borta i 2 dagar men nu kommit hem så hon var rätt lycklig fröken veterinär. Så berömde hon mig för att välja vackra katter. I mina ögon är dom ju vackrast på jorden, men det är ju kul att någon annan också gillar dom.

Ja min veterinär är verkligen kanon. Så himla mysig människa.. Hon är bra med både djur och deras ägare. Vi har bokat tid för kastrering nu också så om 3 veckor blir Li lite mindre man.


Nu härjar han järnet med B på ovanvåningen. Jag ska snart däcka i soffan tror jag. Helt trött ju. Imorgon blir tidigt igen då jag ska träffa herr psykolog 8.00. Spännande tider.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar