måndag 12 oktober 2009

Ullared

Idag gott folk var vi till Ullared. Klockan 5 krälade jag ur sängen och vid kvart i 6 var jag hos gänget för avfärd. Efter att ha litat på GPS:en o antagligen kört världens omväg var vi på plats vid 11. Det var mycket folk där såklart men helt ok ändå. Det är ju liksom alltid mycket folk där..men det var inte hysteriskt.

Jag skulle ha 4 saker..o kom hem med 4 kassar...galet! Eftersom vi precis kommit hem i stort sett har jag bara dumpat allt på köksbordet. Tog lite kvällis nu o gosar med M som kom o lade sig bredvid här i soffan. Jag är helt slut, både i huvud o kropp så det är sova som gäller. Imorgon ska jag jobba..sen ätstörningsbehandling...sen ta grönt kort förhoppningsvis. Hoppas jag kommer hem hyfsat i tid iallafall.

Natt natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar