söndag 11 oktober 2009

Tidig morgon imorgon

Idag har det inte hänt så mycket här på landet. Jag har rensat ur bilen lite, färgat håret, målat naglarna och börjat läsa på porrstjärnan Ron Jeremys bok "Hårdaste mannen i Hollywood"



Ja vad ska man säga? Han är ju inte direkt snygg.. men faktiskt jäkligt rolig. Denna korta, hårige, snart flintskallige lilla man med sin stora k*k. Han är mer underhållande än jag trodde. Han verkar jäkligt sympatisk faktiskt. Jag har läst några kvinnliga porrskådisars biografier och de beskriver industrin på ett helt annat sätt. Det är lite intressant faktiskt. Så..hmm.. skulle DU ligga med honom då? Han är ju välhängd o vet säkerligen hur man gör..haha...
Jag ska faktiskt snart försöka sova. imorgon bär det av till Ullared o jag ska vara på plats 5.30. Fifan..det är ju tidigare än jag går upp när jag ska jobba. Men det blir nog skoj ändå. Snälle herr Jocke har lovat ta ut Vovven under dagen. Blir nog en lång dag.. Så man kommer vara lagom mör på jobbet på tisdag.
Hoppas allt är väl med er därute gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar