torsdag 26 november 2009

Bästa behandlaren!

Jag vet att jag sagt det förut.. men min behandlare på ätstörningsenheten är den bästa ever <3

Hon är så..fantastisk. Det här är den enda behandlingen som jag faktiskt ser fram emot. Jag släpar mig dit varje gång och känner aldrig för att skita i grejen..även om det är tufft.
Hon är så rar och vettig och tuff på en gång.
Idag pratade jag massor om jobbet och hon blev riktigt arg och tycker att jag jobbar på ett dårhus. Jag håller med. Hon tycker jag ska dra saken längre.. prata med cehefns chef osv. Vi får se.

O så fick jag veta varför jag kraschar när jag käkar havregrynsgröt.. det är för att jag behöver mer protein så jag ska börja käka ägg samtidigt. Hon hade frågat dietisten. söta!

Ja har bara sovit i 2 dagar. HAr varit helt slut sen mötet i måndags. I tisdags sov jag till 1630, var vaken till 18, sov till 2330 o var vaken en timme.. klockan 0030 gick jag till sängs o sov till 1400 ungefär- Igår sov jag av och till hela dagen. Helt sjukt..vaddå mentalt slutkörd?

Imorgon ska jag rida T. Sen plocka undan lite o på lördag ska jag o jenny pyssla o greja. Yay! Tur att man har vettiga människor i sitt liv.

Hmm..tror auktionen går ut på mitt träns imorgon.. bäst o kolla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar