söndag 12 juni 2016

Den stora tröttheten

Ja den där oändliga tröttheten slog till för sisådär 3 dar sen. Allt jag vill göra är sova. Ju mer jag sover desto tröttare blir jag. Jag har liksom sovit-ätit frukost-sovit-kissat-sovit-kvällsmat-sovit. Däremellan ut med hundarna också.
Det är helt sinnessjukt hur trött jag är. Trött sådär så man vill sova alltså. Ögonen går i kors. Jag är oändligt tacksam för att vildhjärnorna till hundar faktiskt är riktiga slappisar inne, men får dåligt samvete ändå för att jag är så tråkig.

Annars rullar det på. Ska börja på nåt rehabiliterande inom arbetsförmedlingen. Grund för att komma ut i riktig arbetsträning typ. Charlie blir knäppare för varje dag. Den lilla blyga kråkungen är numera inte blyg alls, faktiskt ganska krävande. Anser han att vi ska umgås så hoppar han helt enkelt upp på axeln så han har rumpan på min axel och framtassarna på bröstet och så ska jag klia. Kliar jag fel blir det klagosång.
Vi har varit iväg på en del pay and jump, jag och hundarna. Det är outstanding hundträning. Där är folk, hundar och hästar. Det är ofta speaker och massa spring. Hundarna får träna på att umgås bland folk, titta på hästar och kunna vara passiva fast det är hundar runt omkring. Det går bättre och bättre.

Inte skrivit på länge. Känns som jag bara flyter omkring liksom. Just nu i dvala typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar