måndag 15 oktober 2012

Jag har ett i-lands problem.


Mina stämpelplattor är för roliga. Jag hittade ett kanonpris från en säljare i Kina från en skum sida så jag fick hem hela 96 plattor, det är ca 9 figurer per platta. Det ger alltså 864 individuella motiv att leka med. Förutom det har jag ropat hem 2 större plattor från Thailand med 40-50 bilder per platta. Så jag har typ 950 individuella motiv att leka med och bara 10 fingrar. Det är inte lätt minsann. 
Sen måste jag testa vilka nagellacker som funkar också. De måste vara lite tjockare annars syns inte mönstret. Ja alltså, det går att stämpla med alla rent tekniskt, men det kommer inte synas. En bra tumregel är väl såna nagellack som man bara behöver måla ett lager med. 

Gaah så många leksaker, så lite tid. Kan ju inte hålla på att byta hur mycket som helst heller, naglarna lär få acetonförgiftning och dö. 

Dagens lyxproblem.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar