tisdag 16 oktober 2012

I fosterställning i soffan

Ja så har dagen spenderats. Det är visst den där tiden i månaden igen. Alltså, jag slutade med minipiller för att vara snäll mot kroppen när jag ändå liksom inte utnyttjar dom. Man kunde ju tycka att kroppen borde vara lite snäll tillbaka då men det är den icke. Ont är ordet. Och igen började det hela med en störtblödning utan förvarning. Tur jag var hemma då det gick rakt genom kläderna innan jag fattade nåt.

Jaja, imorgon bör jag trotsa magkramperna och städa. Jag får visst visit av föräldrarna i helgen och mitt hem ser ut som..eh..ja det är smärre misär. Man ser varken köksbord eller vardagsrumsbord för alla jävla grejer. Jag äger för mycket grejer.

Egentligen borde man flytta utomlands, in i en möblerad villa och bara få ta med lite kläder...o nagellack..smycken..böcker..och..och.. Haha jag är som en hamster.  Näe men röja lite då i morgon. Jag tror de glömde skicka med den där "kvinnliga" städgenen när jag lämnade fabriken.

Nu ska jag käka lite, sen lägga mig i soffan med en varm Pixie på magen igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar