lördag 20 oktober 2012

Identifiera kondisbiten


Idag mina vänner ska vi leka en lek. Den heter "identifiera kondisbiten" Den namnlösa varelsen hittar ni på bilden ovan. Den är som en chokladboll i storlek, typ delicatoboll. Den innehåller bara den där massan man ser och botten är doppad i choklad. Den är Ljuvligt god! Därför skulle jag vilja hitta recept. Efter att ha bildgooglat "kondisbitar" tills t.o.m. ögonen har börjat dregla får jag nog be om hjälp.

Så hilfe bitte? 


Edit: Man kan alltid lita på Värmlänningar. Mollusk kallas den och är visst just en Värmlandsgrej. Är väl därför Jenny såg så frågande ut sist jag köpte en sån och bedyrade att de var ljuvliga. Eftersom jag även fick receptlänk får ni också länken så hoppas jag den smakar lika gott som den på bilden gjorde.,

Mer Mollusker till folket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar