torsdag 13 september 2012

Känns inte helt OK med bajs i kylen

Det kan nog vara min märkligaste rubrik ever men det är ju ämnet för dagen. Alltså att avföringsprov som man samlar in hemma ska förvaras i kylskåpet. Det verkar rätt äckligt faktiskt. Ja jag vet att det är i burk eller vart man nu har det och att det säkert inte är värre än de mögliga överraskningarna man kan hitta där ibland, men bara vetskapen. Hej och välkommen hem till mig, jag har bajs i kylen om ni vill se?

För övrigt har jag lagat en sprucken nagel med hjälp av en tepåse. Googla för instruktioner, verkar funka hyfsat.

Min mamma tjatar på mig om hur jag mår eftersom jag undviker ämnet och pratar om allt annat istället. Så jag får väl erkänna att jag inte är på topp. Känner mig off, irriterad och allmänt ledsen på världen. Så nu vet ni, då kan vi prata om annat igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar