tisdag 13 november 2012

Nya stämpelplattor!

Idag fick jag ett fint paket minsann. Innehållandes några nya stämpelplattor. Jag har för få naglar, vill ju testa allt. Hade djurens klor varit bredare så hade dom nästan fått ställa upp som försöksobjekt. Kina har förövrigt väldans massa krångel med sin post. De här beställdes i början av september och kom fram nu. Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge ni vet. 


Jag pratade med min doktor igår och ska få börja med en nygammal medicin. Sist vi testade den mådde jag kanon men kliade ihjäl mig. Nu sätter vi in den långsammare och hoppas att jag bara mår kanon utan att klia mig.

Imorgon ska jag också social. Ska iväg och leka med fina I som bjuder på lunch och härligt sällskap. Ser fram emot det löjligt mycket, skönt att någon har tid att bara vara lite. 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar