lördag 9 juli 2011

Grattis till mig =)

Ja jag har ju fyllt år dårå och hade följande gäster vid tårtkalaset:


Imorgon ska vi till Karlstad o köpa vagn till Polly. Sen ska jag försöka titta på en vagn som jag vill ha. Sen rida..käka..softa. Heldag. Jenny kommer om sisådär 5.5 timme

Jag mår bra. Trivs på jobbet även om det varit lite lätt kaosartat en stund. Men jag gillar verkligen arbetsplatsen, mina kollegor och tycker det känns bra. Inget ont i magen innan jobbet, eller efter. Min närmsta chef är typ den skönaste människan på jorden. Så det är bra.

Men jag har väl inte riktigt orkat vara så aktiv här..eller hålla kontakt med folk. Så ni får söka upp mig helt enkelt.
Men jag lever o mår bra. O ingen semester har jag. Kul kul.. nu..natt.

(ljudet på filmen är från en dokumentär vi kollar just då. O ja Fjantkatt har varit i fight o har ett sår bredvid munnen)

2 kommentarer:

  1. Det ser nästan ut som han har en skönhetsfläck. Molecat? ;) Grattis igen! (I efterskott...)

    SvaraRadera
  2. Det är Fjant o Cindy Crawford. Fjant Crawford?

    SvaraRadera