fredag 4 januari 2019

Klåda from hell!

Jag har fått en reaktion på något. Min misstanke är medicinen då jag har fått sån här reaktion förr på viss medicin.

Min hud känns som när man är sådär super, supertorr på vintern så det nästan gör ont att ta i huden, så känns hela min kropp. Sen svider ögonen och är jättetorra. Det kliar inuti näsan, i öronen (har kliat med diverse olämpliga saker) och underlivet.
Jag har inga utslag, bara en djävulsk klåda.

Jag hade Lergigan hemma som jag tog igår och i morse, men det hjälpte inte ett smack. Så jag fick prova två varianter som Cissi hade hemma. De har två allergiker i hushållet så de hade ju lite mediciner. Jag testade den ena och det kanske lindrade liiite. Ska ta den andra i morgon och hoppas den kan ta bort resten. Sen har jag inte ätit medicinen som jag tror är boven i dramat sen igår.

Jag lyckades köra fast idag också. Såg att de gjort som fartgupp av sand på vägen, men insåg inte hur jäkla stort det mellersta guppet var. Framhjulsdriven bil = fast. Vi bara kastade grus omkring oss.






Men jag blev räddad så jag slapp gå hem. Eller jag hade väl fått försökt gräva loss bilen med händerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar