söndag 14 februari 2010

Ridtur

Mamma har hälsat på. Det var skoj! Vi har shoppat lite, städat lite o grejat. Sen hade hon gömt allahjärtansdagpresent här hemma. Så sött av henne! Så jag har fått present idag trots allt.

Har varit i stallet också och vi tog en tur i skogen. Det var jättehärligt. Ganska mycket snö så hästarna fick pulsa lite o blev rätt svettiga. Unghästen Ragatan gick kanon. Vi mötte en bil med transport och hon tittade inte ens. Så himla cool är hon. Jag red Rovis o det kändes skumt. Var så längesen nu. Men det gick bra, hon såg jättenöjd ut i skogen.

Sen pussade jag massor på Rot så jag har fått min alla hjärtans dag-puss också. Han är verkligen härlig den hästen.

Imorgon ska jag träffa fröken I efter jobbet. Det blir nog trevligt =)

Annars inte så mycket på gång.. Ska jobba, rida, kurs o smyckesvisning på lördag..rida..haha. Mamma fyller år i veckan så kanske ska hemåt på kalas. Får se.. Mormor fyllde idag.

Nu ska jag försöka få upp värmen igen.. sen dusch..sen sova. kram på Eder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar