lördag 6 februari 2010

I love my kitties

Sov hos herr F inatt. Vi såg på en ruskigt dålig film.. Nån krigs/rysar-grej. Kommer inte ihåg vad den hette. sen vaknade jag av att herr F låg o boxades rakt in i väggen..haha.. typ 3 gånger. Undrar om grannarna tycker han är lite loco?

Well.. jag ska bjuda fröken J på mat idag så jag hade plockat upp en älgstek ur frysen. Tror ni den fanns kvar när jag kom hem idag? Nej just det... en hund hade visst försett sig själv inatt. Gissa om han var billig precis då?

Men det ordnar sig ändå, finns ju affärer right? Så menyn för kvällen blir:
Grillad fläskfilé, potatismos, kokta grönsaker, egengjord sås på kantareller o champinjoner. Till efterrätt: Kolaglass med frukt och bär.
Gött värre!

Men jag skulle mest skriva om mina katter. Alltså..de är så jävla härliga! Hittade lite kattgodis förut så helt plötsligt satt fyra katter på rad med stora ögon o såg helt lyckliga ut. När jag skalade potatis kom L o inspekterade. Han tyckte tydligen att rå potatis är svingott för han höll mig sällskap hela tiden o fick små bitar här o där.
Mina kissekatter gör mig alldeles varm i hjärtat. (Ok det gör hunden också, bara inte just idag)

Men nu ska jag ut o skotta mig fram till grillen innan J ramlar in här.

kram kram!

2 kommentarer:

  1. tja på er! nu är jag hemkommen från ledarkursen, ni får höra av er när ni vill ha första lektionen och när ni har skaffat er ett abbonemang i ridhuset :D kramis!

    SvaraRadera
  2. Tack för jättegod mat!! <3 Jag har saknat potatismos, ska banne mig göra en megaladding imorgon och frysa in. Nam nam...
    Dina djur är så himla roliga! :D

    SvaraRadera