söndag 28 augusti 2011

Jo jag lever

Har bara inte haft tid, ork eller inspiration på ett tag. Jag har jobbat, varit lite förkyld, gjort om hemma, jobbat..sa jag jobbat? Jag har ingen semester i år..kul. Men jag trivs bra på jobbet iaf.

Så jag lever. Jag jobbar hela dagarna, är i stallet typ 3 dar i veckan eller nåt o resten är jag död. Har precis gjort om massor hemma o är toknöjd. Ska bara plocka undan allt småskräp här o där så blire kanonfint =)

Bästa Jenny lämnar mig i drygt 2 veckor för utlandsäventyr så jag kommer väl vara helt vilsen. Men det ordnar sig. Pållarna vaccinerades i fredags så det blir en lugn stallvecka nu. Idag fick de bara komma in o käka o gosa lite.

Oh jag gjorde fynd idag. Har jagat ljusrör till min lampa ovanför diskbänken. De hade ingen sån i affären men kunde ta hem o då skulle den kosta typ 179/st. Men så hittade jag på nätet för 65 kr så jag beställde ett gäng så har jag väl så jag klarar mig ett tag. Kanske..

ah nej men dags att sova ju. Men jag lever. O kommer ha tråkigt i 2 veckor. Leka?

Nya gardiner o ny lampa. Blommorna ignorerar vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar